tjugofemte september

vaknade upp hemma hos mamma och juan på landet idag! fan vad mysigt. vill bo där (ibland!) haha. skönt att komma hem också. åkte och handla bullar och myste tillsammans, mamma försökte krama mig hela tiden eller klappa på mig för hon har läst att det är bra för människor som stressar inombords! haha, så jävla söt. dom körde mig till jobb och nu sitter jag här, vill verkligen hem nu! laga söndags middag och mysa. vill möblera om min lägenhet.. igen.. men orkar inte, för vill bara flytta därifrån. fattar inte varför egentligen, älskar min lägenhet, men känner bara åh jävla mög skit när jag lagar mat, köket är för litet! hahaha. andas.. håll ut.. andas! ;p ha världens mysigaste söndag, för det ska jag ha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0