tjugotredje september

livet är jävligt underbart! ;D idag är det en sån jävla bra dag då man vet att nu kommer det bara bli bättre med tiden. allt rullar på som jag vill, det går lite sakta, but whatever det går framåt i allafall! ikväll har jag inte bestämt mig ännu för om jag ska åka till mammsen, ut och dricka drinkar eller mysa hemma? beslutsångest! haha. jobbar till 2030, inget vi hurrar för när det är fredag men vadådå, ledig på tisdag, det är något man hurrar för däremot ;) jag och hampe har ett halvår då! ett halvår??? hallå.. tiden har gått sjukt snabbt. fjärilarna i magen finns fortfarande kvar, och oftast beter vi oss som nykära, på ett sånt där tramsigt sätt ni vet! haha. ska starta sex and the city nu och sooofta.



när vi var i venedig. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0