tjugoandra april

jag har nog världens bästa pappa! ♥ eftersom jag är sjuk och inte kunde åka till helsingborg i helgen så körde han ner till malmö idag bara för att lämna min dator som varit på lagning i evigheter! fick även en massa tidningar så jag har något att göra. :) snacka om bästa! är förbannad för att jag är sjuk, denna helgen skulle jag träffa mina vänner och sova hos min syster! istället har jag legat som en invalid på soffan och tittat på typ 20 filmer!! får nog vara hemma från jobb imorgon också. :/ sjukt tråkigt! har ingenting att göra ju. men i fredags kom jonte och rebecca hit och hängde med oss. vi hyrde tre filmer och masssssa godis! roliga jag deckade direkt i soffan och sov typ hela kvällen? haha. ;p & nu måste jag fortsätta ute i köket, jag och älskling lagar fläskfile i ugn med potatisgratäng! detta låter sjukt men jag ville fan spela bingolotto ikväll hahahaha fick sånt konstigt sug av det! är jag dum i huet typ? ;p ha deeee.



happy birthday to me'


söta lykke tog en paus mitt i kalaset. ♥


min fina familj! bästaste bästaaaa.


bästa patte & syster. ♥


dom fina smörgåstårtorna vi gjorde! ;D riktigt lyckat.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0