tjugofjärde april

jag är sugen på glass! något kallt. jag är sugen på min pojkväns humor, han borde fan komma hem och ta hand om mig. jag blir sjuuuukt gnällig när jag är sjuk. värre än en kille typ! but, i know it. jag erkänner det iaf. vill ha någon som underhåller mig, väljer film till mig, lagar mat och pussar mig i pannan. nu kommer pradasket inte hem förren 9 typ? fun. funderar på att ta en promenad, men varje gång jag gått ut eller gjort något aktivt så har min feber höjts igen. TIPS PÅ VAD MAN GÖR I HEMMET? (förutom tråkiga saker..) saknar mina vänner idag.. och min familj! åh vad blödig jag är, haha. skrattar åt mig själv nu. ska skärpa mig nu och göra något nyttigt. hm, kolla på bridget jones och äta potatis sallad direkt ur burken. PUSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0