andre februari

är sjuk igen .. så jävla typiskt! men så blir det nu i början när man jobbar med små barn. :/ men så mycket som händer nu wiho! har dragit täcket över huvudet för länge, så nu har jag äntligen ringt och sagt upp mitt internet, fixat med skatten och tittat ut möbler vi ska handla till lägenheten. & föresten, vi flyttar den 1 mars ;) som jag har längtat! ska bli så sjukt jävla skönt. vill åka hem till min lägenhet redan i helgen och börja packa ner allt .. men får nog vänta lite! haha. så bråttom har jag inte! men äntligen börjar jag se lite medgång. på senaste tiden har typ allt varit skit .. så mycket tråkigheter! skönt att det då kommer en så positiv smäll i huvudet på mig!!! :) ska krypa ner i sängen igen och dricka te, ska fan till jobb imorgon! kan inte ligga här och slöa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0