sjunde februari

fan vad livet är underbart!! känns äntligen som att jag har lite medgång istället för motgång! wiho. vi flyttar om 21 dagar, jag blir sambo? vuxenpoäng! igår köpte vi en ny soffa till oss (skit jävla snygg!!). vuxenpoäng? vi planerar lägenhetens utseénde tillsammans och kommer helt överens? vuxenpoäng! hahahaha. fast igår sa jag att jag nog aldrig kommer känna mig vuxen hur många poäng jag än fixar?! ;p imorgon ska jag fixa så jag kan plugga i malmö istället för helsingborg, sen fika med lilla älsklings kusinen! OCH idag har jag varit och tränat, sjukt nöjd med mig själv! har nog glömt hur skönt det är att vara på gymet? men min kondis är den sämsta jag varit med om! haha. har precis duschat och ligger nerbäddad i babes säng. snart kommer han hem! lite massage skulle jag nog behöva. ;) blir en perfekt dag isåfall!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0