tjugofemte februari

våren är på g och jag äääälskar de! äntligen slipper man dessa jävla vantar och kläder så man ser ut som en stor boll när man åker till jobbet på morgonen. slippa frysa röven av sig! haha. åh snart sommar! :) är hemma hos min syster nu, ska snart åka hem till helsingborg och packa ihop mina sista saker i lägenheten. något var fel igår, så in i helvetes fel? jag och min syster åt ingen mat eller choklad igår? vi brukar alltid vräka i oss när vi har tjejkväll! hahahaha. vi smaka bara på kladdkakan.. ;) mysigt med sådana kvällar, bara hon och jag! finns ingen som förstår min humor så som hon gör och som skrattar åt samma sjuka saker! haha. :D vi solade också igår och gjorde massage, fan behöver sånt mer för att vara människa. så på måndag ska vi på thai massage och jag ska börja sola regelbundet. vi får se hur länge det håller? haha. det går kräk sjukan på mitt jobb och feber, jag ber till dom högre makterna att jag inte får de.. men blir inte förvånad om jag blir sjuk? har fan inget imunförsvar! haha. nej nu ska jag snygga till mig så jag kommer iväg någon gång. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0