tjugotredje februari

då var lägenheten uppsagd? jag fattar ingenting och tror fortfarande inte jag förståt att jag ska flytta från helsingborg. det var idag när jag fick samtalet om att den är uppsagd som jag fick en klump i magen. missförstå mig inte, jag vill flytta, väldigt mycket men det känns lite ledsamt att lämna allt. har i och för sig inte riktigt bott i helsingborg på länge men nu när jag vet att jag inte har någon lägenhet där längre, som är min, bara min så känns det tomt. jag vet att jag kommer åka till helsingborg väldigt ofta då jag har mina vänner och familj där! men fan, jag älskar min lilla lägenhet.. haha! låter helt sjukt, har fått världens bästa lägenhet nu, centralt och nära till jobb och jag har fått bestämma precis vad jag vill ha i den, min pojkvän är bäst! att han ställer upp och alltid finns där för mig betyder så mycket. är inte alltid världens lättaste person att bo med, jag tjatar och gnäller haha så som vi tjejer gör men ändå vet han hur han ska lugna ner mig när jag får mina spel. älskar dig för det! tack för allt. haha fan vad känsligt inlägg detta blev helt plötsligt. men idag är jag lite känslig, har faktiskt skiljt mig med min älskade lägenhet och tagit ett stort steg i mitt liv.. nu jävlar börjar sambo livet ;) tror inte hampa har förstått vad han gått med på ;) behöver skratta lite nu så startar big brother! haha, älskar det programet, sjukaste deltagarna på länge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0