åttonde januari

ligger i babes säng och myser nu, har skrivit klart båda mina arbeten nu! high give! ;D så jävla najs, ska bara läsa igenom dom tio gånger till innan jag skickar in det. haha, blir aldrig helt nöjd. tyckte synd om både min mamma och hampe igår, jag var nog den mest otrevliga på jorden. har inte ätit något gottit eller rökt på evigheter. ska försöka sluta med båda men går sådär .. jag har ingen vilja just nu? haha. ska kanske ha den innan jag börjar? & imorgon är semestern över och back to work! 0730-1700 imorgon, sen blir det bara goa tider för min del. längtar tills på tisdag när vi ska på lägenhetsvisning!!! jag är så desperat nu.

och föresten .. jag tröttnade på att vara blondin! fan inte speciellt kul som alla säger. jag kände mig blek och fulare än någonsin? hahaha. så idag färgade jag om det, skit snyggt! woala mitt självförtroende kom tillbaka! ;) jag ska nog vara brunett, iaf nu när man är så blek, demostrerar lite mot solarium. nu kom babe hem, dags för film och mys innan jag däckar. ha de!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0