artonde juli

det stod att den 17/7 skulle vara min turdag? TURDAG? vilken jävla turdag? i måndags kväll fick jag åka in till akuten och blev hemskickad mot morgonen med massa morfin i mig. återkom på tisdagen och var där hela dagen. måste bara säga att vi har nog den sämsta sjukvården någonsin?! dom kunde inte hjälpa mig eller säga vad det var. åkte fram och tillbaka till olika läkare, röntgen, ultraljud osv. skulle åka in akut igen om jag fick kramper. mår bättre idag iaf så tänkte gå till jobbet imorgon, har så lite barn så bara mysigt att vara där och tänka på annat. :) & blev på sjukt bra humör när vi fick träffa vår lilla älskling, skriver på papperna på lördag och hämtar honom nästa söndag. men namn? help. ludde? ludwig? kingston? jag har alltid svårt att välja. ska fortsätta packa nu, flyttar om typ en vecka!! allt kommer bli så jävla sjukt bra!! ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0