tjugofemte juni

jävlar vad jag ligger inne med blogg torka? men har verkligen inte haft tid eller lust. så sjukt mycket har hänt på sistone! har varit i mallorca med min halva. firat hannahs möhippa som blev riktigt lyckad! haft semester igen. myst med familj och vänner. jobbat en jävla massa. firat midsommar med underbara folk. jobbar yttligare fem veckor innan jag har semester igen! & sen händer det saker ska ni veta. :)

igår var vi och tittade på bilen vi ska köpa, äntligen kan jag ta mig runt. OCH imorgon skriver vi på kontrakter för vår nya lägenhet. yes! vi ska köpa en lägenhet. världens finaste! och inte nog med det, vi får hem en liten söt hundvalp om fem veckor. en liten golden retriever pluttis! ♥ jag kan inte fatta att allt detta ska hända? och det har gått så fort. allt jag önskat mig inträffar verkligen?! plus en liten bonus är att det går så bra på jobbet, får stanna hela året ut. ska plugga till förskollärare efteråt. detta trodde man inte för fyra år sedan. kompis det går bra nu ;)


happy me.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0