artonde mars

haft en super mysig helg tillsammans med min fina kusin! mötte upp henne igår och så gick vi en runda i stan, sjukt fint väder och det var hur mycket folk som helst ute. gick hem och myste, satt på balkongen i evigheter och pratade om allt mellan himmel och jord. gjorde massa tjej saker, lockade håret, sminkade oss och sånt. ;p lagade god middag och tittade på hur många disney filmer som helst. på kvällen kom mitt hjärta hem, han lagade bästaste fruktsalladen till oss. satt ihop tryckte alla tre i vår gigantiska soffa hahaha. hon och hampe kom sjukt bra överens och det blev många skratt! ;D me loooove. deckade på soffan till sist.. idag har vi bara legat och latat oss på soffan heeeeeela tiden. tittat på jersey shore, bästa! ;) nu har hon åkt hem och jag sitter i min ensamhet och väntar på att babe kommer hem så jag kan ha söndagsmys med honom. lite massage hade inte varit helt fel idag! ;) ska lägga mig på soffan nu och titta på big brother på datorn, ett måste nu när jag är ensam, hampe hatar det så kan typ aldrig kolla när han är hemma haha. imorgon är det jobb igen, ska bli roligt! ;D hoppas på en maaaassa mys och bus. ha världens bästa söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0