femte mars

good morning! ;D .. sitter i vår nya soffa och tittar på rix-morron-zoo! jag ska fan köpa tio liter handsprit och ha med mig var jag än går. flera stycken är sjuka på jobb och jag har tyckt det är skit jävla bra att JAG för en gångs skull inte blivit smittad, blir fan alltid sjuk annars .. men nej nej nej, började igårkväll! sick tråkigt att bara glo hemma.

& jag har flyttat nu! vi har fortfarande inte kommit riktigt iordning även om vi hållt på som idioter hela helgen och förra veckan. sov rummet, köket och toaletten är typ klara, storarummet är på g att bli färdig. står massa skit överallt bara! ;p haha. kläderna är äntligen på plats också!! ääääälskar vår soffa och nya tv, jag hade kunnat bo i soffan! ;D men fy fan vad mycket skit man har, nu när vi flyttade så kunde jag inte fatta att alla dessa saker fått plats i min lilla etta OCH hampes saker från hans rum, hahahah gud så mycket saker han hade med sig då?? ska lägga upp bilder så fort jag orkar men nu ska jag krypa ner i sängen igen och sova bort denna dagen.. welcome to sambolivet säger jag till mig själv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0