sjätte mars

jag är så jävla sugen på glass, eller godis! eller något gott, eller varmt för halsen. åh detta kommer bli en riktigt jävla lååååång dag. hampa kommer hem sent ikväll så jag får försöka underhålla mig själv? hade velat städa undan för här är saker överallt sen flytten men orkar inte, ingen kraft i kroppen! hahaha. hoppas jag kan gå till jobbet imorgon för jag vet inte vad jag ska göra hemma? kan fan inte slappna av! haha, stressar upp mig för allt möjligt. hade behövt ha en stress-coach som kan lära mig att softa lite, tagga ner! haha. min pojkvän tycker jag behöver yttliggare en coach för mitt humör! vaaaaaaaad menar han med det? hahaha. ingen mat för han i en vecka nu. ska krypa ner under täcket nu och titta på alla big brother avsnitt jag missat. :) dom människorna där inne är galna?! och jag älskar det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0