tjugoandra mars

jag är en nörd, jag vet. jag följer big brother! vaaaarje dag. och måste bara säga att den här sipan är riktigt dum i huvudet. hur orkar man gå omkring och vara elak? han söker bråk. om folk tyckte hanna w var en idiot så är det ingen jämfört med sipan. kan inte hjälpa det men jag blir så förbannad, hatar mobbning och det han hållt på med är inte ok. en sån jävla tur han blev utskickad, tydligen inte bara jag som tröttnat på hans beteendeeeeee. många andra där inne som också borde få lära sig lite vett om hur man behandlar sina med människor.

& annars är allt perfekt! har fått vår box nu med alla kanaler, så jävla najs! hade sovmorgon idag då jag började 11.00, sjukt skönt. tidig morgon imorgon igen! :) idag var min bästaste pappa här och hälsade på, gick på restaurang och myste omkring i malmö. fan vad jag älskar min familj! började nästan gråta när jag skulle säga hejdå, okej dom bor bara 40 minuter ifrån mig men jag blir så jävla glad när dom hälsar på. nu på lördag kommer min fina syster hit. då ska vi mysa hela dagen och på söndag åker jag till mina kusiner där mormor också är. bästaste familjen har jag ja! kan säga det flera gånger om. ♥ nu ska jag trycka ner mig framför tvn, revenge är nu och jag är helt fast.


jag & fina syster förra sommaren.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0