sjätte maj

vilken helg! .. har varit i varberg med jobbet, tog bussen dit tidigt i fredagsmorse. har nog aldrig ätit så mycket som vi gjorde dessa två dagarna. ;p mat heeeela tiden. vi jobbade hela fredagen och sen var det ledig tid på kvällen/natten. bäddade upp i våra rum och tog det lungt, jag duscha och softa bara. hade lite egen tid. ;) haha. är van att vara ensam någon timme iaf på min fritid! sen blev det god mat och vin. hade sjukt roligt. vi skratta så vi fick ont i magarna. fast kunde inte somna på natten, vaknade flera gånger så när jag vakna klockan sex på morgonen var jag över trött. jag bjöd verkligen på mig denna resan, skämta konstant. min chef sa att hon fick ont i magen av allt skratt och att jag var verkligen en rolig prick. finns inget bättre än att få folk att skratta. fick en komplimang av en tjej som jobbar på en annan förskola, hon sa "du verkar vara en sån glädjespridare, det lyser glädje om dig och man kan inte låta bli att vara glad när du är i närheten" jag blev helt rörd? verkligen super glad. när jag kom hem så somna jag direkt, jonte och hampe väckte mig när dom kom hem. blev pizza, massa gottit och kvarteret skatan. rebecca kom också. :) till sist somna vi i soffan, jag blev människa 16.40 typ idag? eh? tog morgon kaffet och första cíggen precis?

& jag är så förbannad nu! jag är en nörd, i know. följer big brother och försöker ha disskutioner med hampe. ;) haha, han är inte så intresserad. MEN FY FAN.. jag tåler inte marcelo och jennifer. så smutsigt och äckligt gjort av dom. och annica? vad är det hon inte ser? marcelo sitter och hånflinar när hon frågar vad han har gjort. alla kan göra misstag med det var överdrivet. känslan av otrohet är så jävla hemsk. fy fan. att jag ens blir upprörd över något som inte rör mig egentligen? tycker bara det är synd. nu ska denna nörden lägga ner detta. ta ett låååångt bad med tända ljus.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0