sjuttonde maj

1 dag kvar att jobba innan semester! :D .. imorgon är sista dagen, fredagar är riktigt najs att jobba på. plus att imorgon är jag och ida i målar-teamet! hell yeah. vi ska måla om lekstugan, eller förådet? same thing. ska bli sjukt roligt, bara det inte regnar. sen slutar jag tidigt. ;) underbara fredag..  har så sjukt mycket att göra och tänka på nu! något är konstigt med mig, precis som att jag tycker om att ha många bollar i luften och mycket att göra? fett najs när man är klar med allting och bara ramlar ner i soffan.' idag vaknade jag tidigt även om jag är ledig. har fixat pengar till resan och försökt bli människa, nu ska jag ner och tvätta alla kläder vi äger, skriva lista, packa, städa och försöka handla shorts.


är så jävla sugen på en tatuering, nu!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0