BIO PROBLEM

igår var jag och min sambos syster och tittade på twilight - breaking dawn del 2 (edward är hunk het)! Hon har varit snäll och hjälp oss så mycket med ludde så jag ville bjuda henne. Tänkte nu jävlar ska jag lyxa till det så jag slår till med PLUS stolar. Då får man benutrymme och en knapp som gör att man kan ligga ner. Det kallar jag i allafall lyx. Väl framme på royal.. biljetterna är hämtade och man är färdig kissad, då står några killar lutade mot väggen och säger kaxigt hej men jag ignorerar självklart och passerar dom bara, hörde då något i stil med jävlar vad hon var snygg medans min sambos tjej berätta för mig att dom sa för snygg för att hälsa. Ja man väljer vad man vill höra. I ALLAFALL när vi stegar fram mot våra underbara stolar så sitter det en liten linslussbrud på trappan framför min stol, ni vet en sån med bh banden uppe i nacken och linnet långt ner på ryggen och gult hår. (jag tog stolarna framför trappan för jag ville ha DUBBELT med benutrymme, mhm) hon får väl sitta där tänkte jag en liten stund, för hon har väl en egen stol sen, stackarn! Men efter en stund så börjar filmen och hon sitter där och pillar i sitt hår och dricker ur sin cola. URSÄKTA MIG men du tar min benplats din fule. Jag satt otåligt och väntade att hon skulle flytta sig. Till sist lutade hon sig mot min fot. Holy makarony tänkte jag och sparka till henne. Hon hoppa fram några centimer då. Men jag var så irriterad på denna lilla saken som satt där. Hade hon plankat in? Tog någon äldre hennes stol? Vad hade hänt??? I ALLAFALL det mest störigaste och nu är jag säkert jätte elak MEN tjejen bredvid mig (tjejen på golvets kompis) satt och snörvlade hela tiden. Folket vände sig om irriterat och jag försökte se så oskyldig ut jag kunde!! Till sist lutar jag min stol bakåt och smyg spionerar på henne. Och hon var ju för i helevete inte förkyld, hon hade fan ticks!!!! Hon satt i två timmar och snörvlade sig och gjorde konstiga grimaser. Jag missa några av Edwards hunk moves för jag satt och tittade på henne. Tur det var en jävligt bra film annars! (läs nu detta med en nypa salt)


Kommentarer
Olle

Hahahaha

2012-11-25 @ 21:44:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0