åttonde oktober

fan vad jag ångrar att jag inte skriver oftare i min blogg .. men nu när man använder instagram och allt sånt så glömmer man bort bloggen, även om man läser andra bloggar dagligen! hänt sjukt mycket sen jag skrev senast, har bott i lägenheten ett bra tag nu och jag är helt kär, älskar att bo här! körde hem från helsingborg i lördags och fick en riktig hemkänsla på vägen! har inte haft det tidigare i någon av lägenheterna jag bott i. tror det handlar om att jag hela tiden vetat att snart, någon gång, så flyttar jag igen! detta är bara premilinärt. här tänkte vi stanna några år iaf, tills vi har barn och planerar att köpa hus. fan, vill ha barn innan jag är 26 år så nu får vi ligga i. ;) haha.
 
annars .. ludde har blivit sjukt stor! mitt lilla hjärta. valpkurs nästa! får så jävla dåligt samvete när vi lämnar bort honom eller är borta länge. tänk då när man får barn? kommer vara en sån jobbig jävla morsa! haha. och om sju veckor så blir jag moster! kan inte fatta det? har nog inte förstått det ännu. min syster och patrik kommer få ett så sjukt fint barn, jag bara vet det. annars rullar allt på, blir ledig i jul (hoppas jag..) och längtar redan! här hemma spelas jul musik. fråga på jobb om vi inte kunde sätta fram granen men fan i heller! haha. har redan börjat dricka julmust också. okeeeeeej jag vill ha jul typ nu! OCH OCH OCH hannah och björn har köpt hus och flyttar ner i början av november!! äntligen är hon där hon ska vara igen! okej, nu bor ju jag i malmö men det går snabbt att köra till helsingborg. :)
älskar min lilla familj! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0