tjugoåttone oktober

shit vad kallt det är ute .. har höjt alla elementen och ligger nerbäddad med täcke i soffan. bara tanken på att jag snart måste gå ut med Ludde gör att jag fryser mer! haha. Har städat hela lägenheten idag, sorterat bland räkningarna och lekt frisör. Klippte av lite av mitt hår + luggen! kände att jag behövde en förändring. snyggt blev det faktiskt! eller så tänker jag i fem minuter och sen ändrar jag mig men lugnar mig snabbt med att jag kan sätta upp den med klämmor eller något annat smart. nemas problemas! yäy. & igår var min fina syster här, hon sov över sen i fredags då pappa och patrik också kom på besök. god mat, skratt och massa wii spelande. :) anyway, vi var på valpträff igår och träffa luddes syskon och föräldrar! aw, en massa krambjörnar överallt och han var så jävla duktig!! min prins! efteråt besökte vi kaoset emporia! värre än malmöfestivalen! haha. deckade med en pizza efteråt. ;) riktigt bra lördag.
 
min nya frisyr! rööööööött är höst.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0