2013-12-04

Nu har jag legat sjuk sen i söndags, nu får det fan vara nog! Har tryckt i mig tabletter och vilat hela veckan så nu är febern borta! High five! Imorgon ska jag till jobbet. :) nu är det bara 7 arbetsdagar kvar innan jag går på semester och sen mamma ledighet! Sjuuuukt. Idag har jag mer energi så har pysslat och fixat, Alicia har kalas på söndag så måste bli klar tills dess. ;) vet inte var min pyssliga sida kommer ifrån? Har aldrig haft den förut, haha. Har tänt en massa ljus, varmt upp glögg och har ensam hemma på tvn. Nu ska jag slå in julklappar! Lillen sparkar i magen för fullt nu! Jag älskar det och jag älskar dagar som denna. Mysfaktor till max! :) 


Går in i vecka 34 idag! Nu är det verkligen inte långt kvar. Var på ultraljud i måndags, känslan av att få se sin lilla älskling är magisk! <3 Man blir helt tårögd! Allt ser bra ut och han följer kurvan :) fick även en bild i 3D, det kändes konstigt! Nu har jag typ ett ansikte på honom, känns helt overkligt och jag längtar så jag snart blir tokig! :) hon som gjorde ultraljudet var jätte gullig! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0