2013-12-10

Idag försöker jag vara riktigt huslig så därför bakar jag! Åkte och handla med baby och kände mig så nöjd som hitta allting snabbt. ;) nu sitter jag här och snuttar på glöggen medan jag är inne på min andra omgång, brände förra skiten! Försöker göra knäck. Hur bränner man knäck?!?! Jag rörde och fixa hela tiden! Haha. Men ger mig inte, ska fan lyckas och dom ska bli goda. Ska baka massa annat också inför fredag då det är sista dagen på jobbet, så har lovat att bjuda på något gott! Har sagt att det är på deras egen risk. ;) vill göra ett pepparkakshus också men vill knappt tänka på hur det ska gå.. haha! På fredag är det även julbord med min familj, eller ja det är tjejkväll så inga killar får följa med. ;) ska till arenan i Helsingborg och äta och se julshowen. Bra avslut på en fredag tycker jag :) nej nu måste jag röra i knäcken igen så jag inte bränner den igen! ;p haha. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0