2013-12-14

Tja! .. har gått på semester nu! Och sen i januari går jag på mamma ledighet vilket innebär att jag nu inte kommer jobba på över 1 år! Det kommer bli super mysigt att vara hemma och bara få vara den bästa mamman jag kan till vår skrutt. Många på mitt jobb som undrat vad jag ska göra mina sista 5 veckor innan han kommer (38 dagar!?!?) för dom vet hur jag kan bli när jag inte har något att göra. Men jag har massor att göra! Det är jul nu och det är massor som ska fixas och sen bara umgås med familj och vänner. Och jag ska vila! Som aldrig förr! ;) tiden kommer gå super fort. Det kändes inte speciellt konstigt igår när jag gick hem från jobb, fatta nog inte själv att jag inte kommer tillbaka. Men när mina fina barn (ja, jag kallar dom för mina!! Haha) krama mig och sa att dom kommer sakna mig och att jag ska komma och hälsa på med min bebis så fick jag hålla mig för att inte börja gråta! Kommer sakna mest allt roligt dom säger och gör, eller när dom ser en och springer aaaaallt vad dom kan till en bara för att få säga hej och kramas. Kan ju vara mina hormoner som gör mig så känslig också, haha. ;) nu ska jag äta frulle och titta på en film, min hals är helt svullen och har typ ingen röst kvar? Så idag ska jag göra ingenting alls!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0