Julgalan 2013

Igår körde jag till Helsingborg för att gå på julgalan på arenan med min fina familj. Mamma hade bjudit mig, min syster, mormor och min morbrors fru. Det var riktigt roligt att få fixa sig lite extra, händer inte allt för ofta nu för tiden. ;) haha! Kändes lite lyxigt. Det var hur mycket folk som helst, vi satt i Guldbågen och buffén var super god! Det är något speciellt med julmat. :) efteråt startade showen, hade super bra platser nära scenen och både jag och Sara fick rysningar när Darin startar upp allt! Hahaha. Vad hände där liksom? Darin? han har aldrig varit speciell innan? Haha. ;p snygga Agnes var där också och bästaste Timbuktu. Det var sånt jävla ös där inne. Folk stod och dansa på borden, mina fötter var som två ballonger så jag fick sitta ner barfota typ haha. Men jag kände hur han dansa med där inne i magen, han kände stämning. ;)

Darin startade upp showen 

Snygge Agnes 

Robin och Gina var presentatörerna

Timbuktu var bästaaaaaste

Tack mamma för en super bra kväll! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0