Ett röstmeddelade!

Handlade denna.. ko.. eller vad det är med vingar till Kian i julklapp. Ville absolut ha en likadan till min pluttis så körde dit idag igen och handla en. ;D Till saken, när jag var där första gången så hade jag mobilen på ljudlös och såg sen att jag hade ett röstmeddelade, började lyssna och slutar med att jag står och gråter på parkeringen. Hampe och hans syster förstod inte riktigt men det var Ida och barnen från jobb som ringde för att säga "hej Petra" och jag med mina hormoner klarar inte sånt hahaha dom är för söta! Måste åka och hälsa på så fort jag kan. :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0