2012-11-07

Ligger fortfarande kvar i sängen, det regnar ute så det gör ingenting! I natt har jag fått sova, känns underbart! Bara varit uppe två gånger. Han sparkar för fullt nu, en pik att jag ska göra frulle? Haha. Önskar jag hade en kyl bredvid sängen. Johanna kommer sen och lånar Ludde ett tag, underbart för mig då han tycker jag är skit tråkig att gå ut med som inte kan leka eller gå fort. Mitt lilla hjärta, han har blivit så mysig. Han brukar inte gilla att ligga hos en någon längre tid men nu kryper han närmare så man kan klia på honom! :) idag ska jag inte göra någonting förutom att vila, ska iväg en runda till jobb ikväll på brandutbildning så måste ha ork då. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0