2013-11-08

Hade planerat att skämma bort Hampe lite idag och laga middag (något jag sällan gör då han står för matlagning och jag för städning), potatisgratäng, lövbiff och kantarellsås men det hela slutar med att vi tillbringar vårt fredagsmys med Jonte och hemkörd pizza. Skicka precis iväg dom med Ludde för att ta ut pengar och handla något mot min förbannade halsbränna! Gör så in i helvetes ont. Hela denna veckan har varit skit! Mycket gråt och gnäll då jag haft ont. Men nu ser jag positivt! Nästa vecka börjar vi om, jag har gjort en deal med lillkillen i magen att om han är snäll mot mig så ska jag vara extra snäll och sjunga mindre. ;) nu ska jag mysa i sängen framför idol och vänta på dunder medicin! 

Detta yankee candle ljus är ett måste hemma hos oss! Är galen i julen och har redan satt upp en liiiiiiiten julgran och massa kanel ljus. I love christmas!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0