2013-11-22

Är det redan fredag? Var har denna veckan tagit vägen? Känns som det precis var måndag, vet inte om det beror på att jag jobbar mindre nu? Men skönt är det. Känns helt underbart att kunna sova på morgonen när man varit vaken mitt i natten flera gånger, och att kunna gå och vila på eftermiddagen. :) från och med måndag så är jag på en annan avdelning, ska täcka upp där mina sista tre veckor. Ungarna på min avdelning förstod nog inte riktigt när jag berättade det för dom utan på måndag kommer dom fråga varför jag inte är hos dom! Hahaha. Fan vad jag kommer sakna dom när jag ska vara hemma. Har gjort en deal med dom att jag ska få massa kramar när jag kommer och hälsar på. ;) har precis tvättat och städat här hemma, ska ha kräftskiva nu! Haha. Har lagrat upp med ett helt förråd i frysen så det räcker hela vintern. ;) happy friday! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0