2013-11-28

Det börjar fan bli tungt nu! Läste igår att vår prins väger ca 2 kilo nu, alltså två mjölkpaket? Hur fan får han plats undrar jag? Är det inte jävligt trångt? Ibland glömmer jag bort att jag är gravid för magen är inte "i vägen" ännu, haha. Fredag imorgon, vilket betyder mys! Jag och babe ska höja julstämningen hemma och julpynta och äta lite "julmat" haha får se om vi lyckas. Jag är så sjukt sugen på grönkål och skinka!! Haha. Vill handla julgran imorgon också men det fick vänta lite, vill gärna ha julgranen till i slutet av januari också haha vill ha julkänsla ända tills jag åker in på förlossningen. ;) nu är jag snart hemma, sitter på bussen nu. Hatar bussar, alltid sena i Malmö på grund av vägarbete. :@ alltid något att bygga. Ska ut en runda med Ludde och sen ta tag i min to-do-lista som Malin sa var bra att ha, när man är färdig med den så förtjänar man sig något ;) ska bli klar med den fort men jävlar vad många samtal jag måste ringa och fixa med. Det som suger med att vara vuxen! Haha. 


54 dagar kvar idag. <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0