Dålig sändningstid..

Varför är det aldrig något bra på tv mitt i natten? Mest sändningsuppehåll på viasat kanalerna. Kan inte sova då det gör ont i magen, vaaaarför. Igår kändes det bra igen efter att ha vilat lite, svårt att beskriva känslan för det är något jag aldrig haft förut. Barnmorskan gissar på en massa så ska få träffa en läkare nästa vecka. Är mest orolig för min lilla prins men dom säger att det inte ska vara något problem med honom. Får väl gissa på att dom har rätt! Dom är ju ändå kunniga inom sitt område. ;) smyger omkring i lägenheten då jag inte vill väcka Hampe och Ludde, tänkte göra varm choklad nu och ta en apelsin. Starta en Disney film och hoppas på att jag somnar! :) god natt! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0