2013-10-06

Tiden går så fort! Älskar höst och vinter, kanske ännu mer nu eftersom jag längtar efter vår bebbe. ♥ det är 107 dagar kvar nu, ska jobba 10 veckor till! Jag hoppas dessa veckor går fort för jag avskyr att vänta, men jag vet också att jag kommer sakna jobbet. Vara hemma så länge, jag brukar bli rastlös efter 4 dagar men nu har jag något som uppehåller mig hemma ju. ;) blir säkert en annan sak då! Har pausat i att handla till den lille då jag vill spara lite, kommer inte ha något att göra sen annars! Istället planerar jag alla julklappar, jag måste vara ute i god tid! Känner mig själv, stressar annars upp mig och får panik för jag inte hittar något bra. Vill kunna chilla och känna mig nöjd med julklapparna! Haha. Vilka problem jag har. ;) Imorgon kommer mamma hit, som jag saknat henne! Och på fredag kör jag och Ludde till henne och juan och myser, sen på lördag är det tjejkväll. ♥ Kommer bli en super helg! Nu ska jag och Ludde ut och gå, sen mysa ner oss framför en film och vänta på att Hampe ska komma hem. Lillen bråkar idag så har ovanligt ont! Då förtjänar man extra mycket mys!
 
Ludde hjälpte till i tvättstugan igår, han är mitt bästa ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0