2013-10-25

Idag är det den bästa dagen på hela veckan .. FREDAG! och det är löning. Jag älskar att jobba på fredagar för den känslan man har på eftermiddagen är najs, bara känslan av att nu är det snart helg! ;) Ångesten kommer på söndagen! Haha. Annars är allt bra med oss, jag vet inte om jag har en lätt graviditet eller om det värsta kommer snart men jag har inte mått så dåligt eller haft överdrivet ont. Eller jo, jag mådde skit fram till vecka 18 kanske men jag trodde man skulle må sämre. Har inte kräkt en enda gång utan det var mest illamående och att jag inte kunde äta som vanligt. Sen nu är det klart man har smärtor men jag tror jag var så förbered på att detta kommer bli ett riktigt helvete och jävlar vad ont man kommer ha hela tiden. Och ja det gör ont som fan då och då och ja man sover inte om nätterna men ändå trodde jag det skulle vara värre. Jag kommer nog få äta upp dessa orden snart bara för de haha, är i vecka 28 nu. Men jag hoppas den lille fortsätter att samarbeta med mig! :) Vill inte ha foglossning osv :/ Ikväll är jag ensam hemma med luddis, Hampe jobbar sent så det blir film och mys i soffan. Massa tända ljus! Det jag älskar mest med hösten/vintern, alla dessa ljus överallt!
 
Charmig bild på oss 2 , men jag älskar dig av heeela mitt hjärta. ♥
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0