2013-09-28

Vaknade tidigt idag med de bästa vid min sida, vi låg och drog oss i en timme, ingen ville gå upp! Föreslog att hampe skulle gå ut med ludde eftersom jag lagat middagen igår. ;) lättare sagt än gjort! igår firade vi 2 ½ år, så jag var lite romantisk och lagade mat (jag lagar aldrg mat i denna familjen, haha) och köpt en liten present. Jag är nog dum i huvudet men jag köpte FIFA 2014? Vilket innebär att tvn inte kommer vara min när båda är hemma eller så kommer de komma förslag som att jag borde vara med, lära mig att bli intresserad. Oh hell no! Jag kan sträcka mig till att spela the sims, inga andra spel!
 
Snart kommer min syster och Alicia hit! ♥ vi ska ha en tjej dag! Och ikväll festar vi till det med kräftskiva! Det är lycka för oss! Haha. Ska försöka hinna baka i helgen också, vill fan lära mig de! Hur svårt kan det vara säger alla men alltså seriöst så blir det aldrig speciellt gott? Haha. Sist brände jag bullarna för jag och Ida drack öl samtidigt. Men nu när man snart ska bli mamma så vill jag kunna baka. ;)
 

Älskar dig sessan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0