Nybörjare: 2013-09-23

Bloggpaus i typ ett år? .. Önskar jag kunde skylla på något som att jag rest runt i världen och gjort viktiga saker men nja. Jag har varit för lat. Och allvarligt, nu när det finns facebook, instagram, twitter och allt möjligt så glöms bloggen bort. Sjukt tråkigt då det är roligt att läsa tillbaka. MEN som man alltid säger "nu ska jag börja skriva av mig mer här, jadå" och efter en vecka så har man glömt det igen, haha. Men jag ska försöka skriva oftare, för min egen skull så jag inte glömmer. Är så jävla senil nu för tiden. Ställer samma frågor osv.
 
Update:
 
Kan ju börja med att skriva att jag och Hampe ska bli föräldrar ♥ Hur sjukt är inte de? Jag ska bli mamma i januari. Eller är jag reda typ mamma fast mitt barn är i min mage? Klurigt. Ska bli hur kul som helst och super mysigt. Mer en halva tiden har gått nu och äntligen kan man se magen puta ut. Det sa bara kabom och så kom den? Mådde fruktansvärt i början, kunde inte äta något speciellt och var allmänt less på allt. Kände att något hände med min kropp och det kändes annorlunda. Men nu mår jag fabolous! :) kan äta allt jag vill (eller inte stekt korv haha) och har inte speciellt ont någonstans. Hoppas nu bara att det fortsätter såhär dom sista 17 veckorna! Och det är så kul att alla i min närhet skaffar barn nu också. Min bästa vän Malin fick precis hennes fina Kian och Emelie fick söta Deon nyligen också, Sanela fick fina Elisija och det är massa fler! Baby boom nu typ. Och Alicia fyller snart 1 år, hur sjukt är inte de? Hon har blivit så stor, min fina sessa. Hon kommer bli världens bästa kusin till mitt lilla hjärta. Längtar redan nu tills vi kan åka till Astrid Lindgrens värld, Lego land, La landia och mycket mer. När dom kommer med sina busiga ansikten som visar att dom gjort något dom inte får.
 
Och vi bor fortfarande kvar i malmö i lägenheten vi köpte, älskar lägenheten men saknar familj och vänner i helsingborg. Vi fundrar nu på att flytta upp, till typ Rydebäck? Jag är sugen på ett radhus men kan inte tänka mig att bo INNE i helsingborg. Jag har blivit en sån pensionär som vill ha det lugnt?! 24 år är jag! Haha. Nej men det vill vi i alla fall men det är dåliga tider nu och jag vill få sålt vår lägenhet för massa pengar så blir väl om 1år? Ludde är nu 16 månader och en riktigt stor kille! Lyssnar? Nja, när han själv vill. Envis som få men väldigt snäll, nästan för snäll. Han har lindat sig in i mitt mamma hjärta och jag är svag för honom, haha. Min lilla prins!
 
Jag jobbar kvar på samma ställe som förr, en förskola här i Malmö. Har sagt att om jag får välja på att jobba på en annan förskola eller plugga så väljer jag plugga. Tycker om barnen för mycket på mitt jobb så vill inte vara någon annanstans. Även om mitt tålamod bara försvinner ibland när 23 ungar står och drar i en och frågar tusen frågor och klockan är 08.30! ;) Men det finns inget bättre än när dom kommer springandes till dig och vill kramas, säga att dom saknat en eller ritat teckningar till en när man varit sjuk. Fina barn!
 
Vårt fina hjärta! ♥
 
Vecka 23

Axel,fina Alicia och jag på hennes namngivelse ♥
 

Finaste sessan!
 
Min stora kille Ludde
 
Min kärlek, jag älskar dig mest!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0