2014-01-02

Är det möjligt att vara så trött som jag är idag? Gick och la mig tidigt igår men vakna 00.15 typ och kunde inte somna om, lillkillen sparka som en ninja, halsbrännan från helvetet kom och jag brann av värme! Vaaaad fan? Somna runt 03 och sen plinga min lilla mamma på dörren 07. Kändes som att skulle svimma så trött jag var haha! Vi tog en promenad med hundarna och åt sen en mysig frukost i soffan :) satte på en film sen och myste! Har saknat min fina mamma. <3 gick till hundrastgården sen med hundarna så dom fick springa av sig, Ludde är heeeeelt död nu! Efteråt hjälpte mamma mig att göra min gipsmage jag fick av henne i julklapp. Helvete vad svårt det var, kanske berodde på att vi skratta som några idioter och kunde knappt andas! Haha. Den har fortfarande inte torkat så får se resultatet imorgon! :) ska inte röra mig från soffan mer nu, har sovit en stund men måste äta något nu och sen somna om. 

Direkt innan vi la på gipset.

White & black! Mina älsklingar. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0