2014-01-19

Ligger i soffan och myser med min lilla chubby just nu, vi är ensamma hemma då Hampe jobbar tills ikväll och Ludde är hos Hampes föräldrar. Han ligger gärna på mig och sover, myser in sitt lilla huvud och plutar med munnen. Ah mitt hjärta är helt stulet kan jag ju säga, vill ligga såhär och mysa alltid! ♥ Igår var min fina mamma, syster och Alicia här hela dagen. Vi var först ute på en lång promenad, jag hade velat ha mer snö men icke. När vi kom hem lagade min syster sjukt god mat, jag fick inte hjälpa till med något utan jag skulle bara vila och bli uppassad. Det var verkligen lyx! Hon diska och städa i köket efteråt, har världens bästa syster! Vincent somna i sin vagn efter vår promenad och sov i några timmar, men när han vakna blev det massa mys med hans mormor och moster. Vi försökte få en fin bild på honom och Alicia men det var inte det lättaste, han sov och hon ville hoppa runder! ;) Haha. Ni kommer få så roligt när ni är lite äldre. Dom körde hem sent på kvällen när Hampe kom hem från jobbet. Från och med imorgon är han hemma med oss varje dag i några veckor. :) Saknar han och Ludde super mycket idag. Mysigast på morgonen när vi vaknar tillsammans och inte behöver skynda iväg. Jag har blivit kär på nytt, är helt förälskad och har fjärilar i magen! Älskar att titta på Hampe med Vincent. Dom är så fina tillsammans!

 
 
LOVE YOU!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0