2014!

GOTT NYTT ÅR! :) .. Nu är det ett nytt år, lika konstigt varje gång. Men något jag VET är att detta året kommer bli det absolut bästa och finaste i mitt liv! <3 idag gick vi in i vecka 38 och det är bara 20 dagar kvar nu! 

Denna nyårsafton var inte som alla andra jag firat. Det blev inga lösögonfransar, klänning, höga klackar, drama, glitter, alkohol eller cigaretter. Valde ut det bekvämaste men också det finaste jag hitta i min garderob. Kände inte alls för att fira nyår, var rätt gnällig och ville bara dra täcket över huvudet och somna om. Var så sjukt trött! Hampe fick krama mig flera gånger och berätta hur fin jag var, haha. ;p vi åkte iaf hem till hans föräldrars vänner och åt hur mycket mat som helst, hitta sedan en massagestol som jag inte lämna mer den kvällen, haha. Vid 12 slaget gick vi alla ut för att titta på raketerna men gick in med Ludde igen då det blev för mycket med alla raketer och bilar som började tjuta. Vi satt och myste i hallen och han fick ett grisöra. :) sen körde vi försiktigt hem, var is halt ute. Myste ner mig i sängen tillsammans med min älskling! Det blev en lugn nyår men det var precis vad jag behövde, nästa år firar vi in det nya året med vårt lilla hjärta! Nu ska jag försöka rensa upp här hemma, imorgon kommer mamma och myser med mig! :) .. Jag hoppas alla andra också hade en super fin och bra nyårsafton och att detta året kommer bli det bästa! <3

I LOVE YOU!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0