6 månader

Idag blir vårt lilla hjärta ett halvår! Hur gick tiden så fort? Han har utvecklats och blivit så stor. Tänk så mycket han har lärt sig på dessa månader. Idag satt han för första gången en lång stund utan hjälp. Man blir så stolt varje gång man ser eller märker något nytt han lärt sig! Han drar sig fram här hemma nu också, snart börjar han väl krypa också. Och han älskar Ludde, så fort han ser honom lyser han upp och skrattar och viftar med armarna. Ludde hämtar sina leksaker och vill att Vincent ska kasta dom, haha. Han somnar också i sitt eget rum själv nu. Har gjort det i fyra dagar nu och han är super duktig! Idag tog det en kvart och sen sov han. Sover från 19:30 - 06:00 nu och sen brukar han somna om till 08:00. Detta trodde jag aaaaaldrig skulle hända haha trodde jag aldrig skulle få sova en hel natt längre men idag väcktes jag 10:30 med frukost på sängen av mina killar. :) jag är så glad att du finns vårt lilla hjärta, du förgyller våra dagar med så mycket glädje.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0