2014-06-10

Igår var det jobbigt. Vincent fick såklart feber iaf, han var helt livlös och ville bara ligga och mysa hos mig. Helst fick jag inte röra mig för då snyfta han till direkt. Somna hos mig och Hampe i sängen sen. Men imorse vakna han som sig själv igen och utan feber! :D tummen upp för det! Körde till jobb för att hälsa på alla, självklart var min avdelning på utflykt så hann bara träffa dom snabbt innan vi skulle gå. Vincent var över trött så för allas bästa gick vi och mötte Sofia för att luncha. :) lovade barnen att komma snart och kramas! Dom hade blivit så stora på bara ett halvår! Och dom skulle visa allt dom gjort. Midsommar nästa onsdag om jag ville komma. Woop woop! ;) blev lunch buffé med Sofia och hennes lilla Alice sen. Haha Vincent tyckte Alice var skit rolig och skratta hela tiden åt henne. Lyckades få det på film! Inte lätt alltid. ;) strosa sen runt i stan, hon visa mig en barnaffär som jag inte visste fanns. Dom hade alla saker jag äääälskar! Inget speciellt så haha men kul iaf. Drog inom espresso house innan vi skulle köra och hämta upp Ludde, sjukt varmt så ville bara bada och alla var hemma hos Jonte och bada i deras pool. Så det var snabbt inom och hämta Ludde, köpte badblöjor och sen iväg! Inte så varmt i vattnet men helt okej. ;p nu när vi kom hem så fick Vincent bada i sin balja fast på balkongen. Klockan är 19 men ändå så varmt?! Är detta Sverige? Haha. Nu sover barnet så ska mysa med min babe! High five!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0