2014-06-13

Hängt med bästa familjen idag. Först följde dom med oss till sjukhuset och sen körde vi till Emporia för lite shopping :) var planerat att mysa i stan och promenera runt men vädret var kasst. Mormor och moffi skämde bort Vincent med presenter, en jättefin leksak man kan sätta på vagnen/bilstolen som han älskar! Sen fick han en gosig apa som han kramar och äter på! <3 haha! Tack för att ni är ni och för att ni är bäst!










Sara följde med mig och Vincent hem, babe hade precis kommit hem från jobbet och pappa kom också på besök. Familjedag x 2 ;) haha! Jag lagade plankstek och till efterrätt pannacotta. Första gången faktiskt men blev bra ändå! ;p inte så svårt som jag trodde. Bara att spritsa den förbannade potatisen hahahahah. När jag sen skulle natta Vincent så decka jag bredvid, snacka om trött tjej. 

#2









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0