2014-03-01

Det är redan mars!? Var tar tiden vägen? Idag blir Vincent 7 veckor, bästa veckorna i mitt liv. Och om 4 veckor fyller jag 25 år och jag och hampe firar 3 år. Tänk om vi visste då att vi 3 år senare skulle ha köpt en lägenhet, skaffat hund och fått världens finaste lilla pojke. Undra vad vi gör om 3 år till? :) älskar dig mest mitt fina hjärta, många år till ska vi ha. Idag har jag och Vincent först myst hemma, kramats och städat. Tog sen en lång runda med Ludde, sjukt skönt väder, älskar att våren är på väg, fick dumpa både vantarna och mössan idag. ;) festade sen till det och lagade inbakad fläskfilé. Har börjat laga mer mat hemma, speciellt nu när hampe jobbar så vill jag vara schysst men tycker faktiskt det är roligt! Whaaat? Det intresset måste kommit samtidigt som jag blev mamma, haha. Iaf, allt var perfekt tajmat, in i minsta detalj haha maten var färdig, melodifestivalen var på, Vincent var mätt och nerbäddad så.. Hittar jag hampe sovandes i soffan bredvid Vincent! Haha. Så nu ligger dom och snarkar bredvid varandra, så söta! Men maten var sjukt god iaf hahaha. Ska ta en dusch nu och sen en sista runda med Ludde :) 

Läääängtar efter sommaren! Kommer bli den bästa.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0