2014-03-06

Just nu ligger vi nerbäddade i mamma och Juans säng med värmefilt och duntäcke. Vincent älskar filten så får kanske köpa en sån till honom. Vi lägenhetsbor är inte vana vid kylan i hus. ;) haha! Tror nog aldrig jag kommer kunna bo i hus då jag fryser lätt, får bli radhus foreeeever eller bli miljonär och köpa in tropisk värme i huset. Flytta utomlands istället? Jag? Kommer aldrig på frågan, tycker ju om att kunna gå ut i snön om jag vill. Plus att jag tycker om svensk mat för mycket. Tänk dom stackarna som inte ätit scans falukorv i ugn eller svenska köttbullar, dom stackarna får åka till Ikea. Dom vet inte vad dom missar! Släng falafel, kebab och allt skit i väggen. Iaf så var jag på dåligt humör igår när Hampe kom från jobbet, allmänt grinig och nere så han tyckte jag skulle köra till min syster så vi kunde muntra upp varandra. Jag blev så glad så jag började gråta! Haha. Stackars Hampe som får stå ut med mig och mina humörsvängar, han undra varför jag nu grät men förklara att nu var det glädjetårar! Hahaha. Packa min och vincents väska sen körde vi och hämta Alicia som var hos sin farmor i Malmö. Vi lyssna på "barnens klassiker" 3 gånger på vägen och sjöng imse vimse spindel 50 gånger! Allt för att barnen ska vara nöjda. ;) min syster blev så överraskad när vi plingade på att hon fick tårar i ögonen. Vilken familj vi är! Haha. Mamma var också där så vi myste, åt tacos och gjorde sen massage! Alltså helt ärligt så tycker jag man ska få massage en gång i veckan efter att man fått barn. Man har fan ont i ryggen heeeela tiden! Sen körde jag och Vincent hem till mamma och sov här. Ludde är världens lyckligaste som får springa i trädgården med Bonzo hela tiden. Sara och Alicia kommer hit sen efter att dom varit och besökt alicias förskola! :D så stor lilla tjejen blivit! Ikväll är det familje time innan vi kör hem till Malmö igen. Såhär vill jag alltid ha det! Massa mys. ;) <3

Just nu i sängen. <3 om en vecka blir han 2 månader! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0