2014-03-24

Denna helgen har varit bästaste bästa! I fredags körde jag min sjukling till vårdcentralen som sedan skickade oss vidare till röntgen, hampe har försökt sig på att spela fotboll och slutade med att han förstörde sitt knä, ingenting var brutet så vi fick åka hem med ett par kryckor. Lämnade honom sedan hemma och körde vidare med Ludde och Vincent till min mamma. Egentligen skulle hampe haft fest denna helgen så då passa jag på att åka till mamma och då tänkte vi fira min födelsedag, även Saras och Patriks födelsedagar. :) men han fick chilla då han inte kunde gå, festen får bli en annan helg men han ville inte missa en hockey match så han stanna hemma iaf. Myste hos mamma på fredagen och på lördagen åkte vi till skogen med hundarna och barnen, haha som vi skratta. Bonzo sprang till vattnet så mamma höll på att trilla i, hon fick släppa kopplet och han simma iväg,   han kan simma runt i timmar så där stod vi som några idioter hahaha. Efter en stund kom han tillbaka med en pinne som lockbete, sen vandra vi vidare, har sån jävla träningsvärk nu. ;p när vi kom hem så städa vi, lagade mat och fixa inför att släkten skulle komma. Blev super mysigt! Till sist satte jag mig i soffan och orkade inte röra mig, var helt slut. Då kommer Juan och Patrik hem och Juan ser löjligt glad ut och säger "titta vem som kommit" jaja tänkte jag Patrik är här, eller menar han Ludde den jävlen som dragit runt mig i skogen? Haha. Så tittar jag upp och där står min älskling på kryckor. Han hade tagit tåget för han sakna oss och ville fira min födelsedag. Jag blev så glad att jag börja gråta och stamma fram "vad gör du här" sen krama jag honom. Fy vad jag saknat honom på bara en dag. Han fick mysa med Vincent medan jag fixade mig. Sen blev det kalas time! :) släkten tyckte om maten och mina kakor och tårta. Jag visste inte att jag kunde baka? Hahahah. Kan bli farligt! Till det bästa.. Jag ska åka till Teneriffa om 4 veckor! Fick det i present av hela familjen. Blev så glad att jag började små gråta. Sola och bada i en hel vecka. :) kan inte bli bättre! Min familj är fan bäst!!! <3 ... På söndagen körde jag och Vincent till Jennsan, vi skulle på överrasknings babyshower hos henne. Dom hade gjort det super fint!! Och hon blev suprisad. Vincent var super snäll och glad hela tiden, vaken genom allt! Mitt lilla hjärta. Sen körde vi hem till pappa och åt våfflor. Har varit sugen på det i evigheeeeeter. ;) körde hem till amma efteråt där hampe var kvar, blev kliad i håret av mamma och däcka intil mitt lilla hjärta som sussade så sött. Jag älskar min fina familj!

Hampe underhöll Vincent på sjukhuset. ;)

Alicia leker med Ludde och Bonzo.

Sara och mamma myser med Vincent. 

Glad kille! ;D

Ett försök till en bild med Alicia! ;) haha.

Vincent myser hos sin moster. <3

Mormor och Vincent. 

Min rice krispies tårta.

Mina daim biskvier.

Kortet från min underbara familj! 

Jag och Vincent. <3

Jennies babyshower.

Vincent och deon. 

<3










Kommentarer
sarisen

Haha, log genom hela inlägget. LOVE YOU

2014-03-25 @ 22:57:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0