Vår stora kille

Det känns som att jag har känt dig.. alltid. Jag har sett ditt ansikte förut, men jag vet inte var. Kan det vara för att jag ser din pappa i dig. Ibland mig själv också. Det är en sån häftig känsla och det är då jag förstår att du är min, att vi skapat dig och du är det finaste som finns! När du först ler ditt snea leénde för att sen brista ut i världens största smile som gör att man vill knipa i dina små kinder och pussa dig överallt. Eller när du nyser och gör ifrån dig det sötaste ljudet efteråt. Att vakna på morgonen bredvid dig som ligger och ler mot än. Vad kan man mer be om? Du gör mig till den lyckligaste mamman i världen! Du har redan blivit så stor, idag fyller du 4 månader. Min stora kille! Man kan nog aldrig förklara sin kärlek för sitt barn, den är för stor. Men du ska veta att din mamma och pappa älskar dig väldigt mycket. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0