11 December

Detta året har jag faktiskt varit snäll exakt hela tiden, eller den tiden jag ville vara snäll så har jag varit det. många plus poäng där. Och ingen snö har vi och ingen julgran och ingen julmusik.. ändå är det julafton om fem dagar! Eller för min familj är det de! :D ska fira med pappa innan han åker till new york och firar. Vill också fira julafton där, dom går verkligen in för det haha tänker på ett päron till fassa då. Ska skriva ner det på min göra-i-livet-lista ;> Det är i dessa juletider man ska ha mycket pengar och köpa många julklappar, fast jag är inte rik, jag är fattigast i världen :( har 40 kronor bara haha. Ska handla någon julklapp till pappa på fredag när jag åker till baby. Dom har kanske mer där eftersom det är en större stad. I hope so! Och det är imorgon vi här i sverige ska vara duktiga och vänta in lucian, men det brukar sluta med fest :p sen skickar dom hem en när man kommer till skolan. Men inte duktiga jag (sån ängel..) haha ska bara vara hemma, orka gå ut utan pengar? plus om jag fortsätter i samma stil 1, 2, 3, 4.. jag är en party myra så kommer jag dö innan 30, tragiskt, kommer sluta som bridget jones.

På torsdag ska jag permanenta mitt hår och nej inte sånt som kärringar har utan med skruvlockar ;> Hannah ska göra det på mig om hon nu kan, annars får min kära expert mormor göra det. visar resultat sen :)


                   

Hahaha jag tröttnar aldrig på Sune och hans familj.. har alla dom filmerna hemma
och det är bara på julen man får se extra på dom. :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0