26 December

Pengar rullar på som dom ska och det går bra nu.. stopp! Det ska egentligen vara.. Pengarna rullade in men dom tog slut snabbt. Haha, ja det var en jävla gnäll på mig om min fattigdom men jag har kommit på mig själv med att jag inte kan hantera mina pengar, jag ska nog aldrig öppna en bank. Jag hade smugglat ner pengar i fickorna hela dagarna och fuskat med alla koder :D Så ser ni mig på en bank så fly! Jag skulle bara följa med Hannah och Petra till Novalund för att handla lite saker, men det slutade med att jag handlade upp allt jag hade och då menar jag verkligen varenda liten krona. Sen är jag världens dåligaste på att handla julklappar, min kära pojkvän handlade en jätte fin julklapp till mig men vad handlade jag? Nej ingenting :$ Jag trodde inte vi skulle handla något, så nu är det jag som måste hitta något och det är snabbt haha men jag hade tänkt att han ska få peka och jag betala. Mycket bättre lösning på mitt problem, gud vad jag är fantasifull. Så nu sitter man här fattig som en idiot och kan inte ens ta bussen någonstanns. Hade tänkt åka till min kära pappa imorgon som inte är hemma för han är utomlands och firar en romantisk jul med sin flickvän. Förstår inte vad det är för fel på mig och min syster? haha. Har bjudit över mina vänninor också om dom nu har tid och lust att se mitt ansikte för en gång skull. eh, tvingar dom annars? HAHA. Jag vill ju visa dom mina nya steg som jag kör i mina nya kläder, har övat och allt för deras skull! :( Sen i helgen tänkte jag ta det lungt för ovanlighetens skull? Nej nu ljög jag igen, jag har faktiskt inte druckit en droppe alkohol på 6 veckor, jag har inte vistats ute i Helsingborg på väldigt länge. Man kanske skulle börja om igen nu innan året är slut? :D Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag se på text-tv att det finns en jätte bra film som jag säkert redan sett ett antal gånger och sen sitter jag där igen i min fula pyjamas och chips på magen.

Jag måste klaga på mina vänninor.. igen.. haha ni skriver blogg.. ALDRIG! Vet ni inte om att jag inte har något liv och att jag faktiskt vill läsa om era spännande liv? :D Det där med att jag vet allt i förväg för att vi pratar i telefon varje dag hör inte hit ett dugg.

                            



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0