14 Oktober

Dopet gick jätte bra, alla var så fina.. speciellt Malin & Nova :) Min lilla psalm som jag skulle läsa gick faktiskt väldigt bra, kunde inte låta bli att skratta då och då när Jennie och Hannah sitter i bänkarna och skrattar och håller tummen upp haha ;D Men allt gick iaf bra. Fick tårtaaaaa och kakor efteråt, väldigt smarrigt, tummen upp för dom haha sen efter det promenderade jag och Jennie till bussen. Folk måste ha tittat på mig som att jag är dum i huvudet. Hade bara klänning på mig i oktober månad, men måste man vara fin så måste man! ;p Åkte sedan hem till Emelie i Åstorp, fick även besök av emelie plutt hahaha som ja, råkad illa ut med sitt lilla öga. Ser ut som en blåtira.. igen.. men gott folk hon är charmig ändå ;) Jag och Emelie satt och fulade oss hela natten, min mage krampade så mycket vi skrattade, la oss på golvet och höll på haha *m* Sen idag har jag haft skit ont i kroppen, menar verkligen riktigt ont. Kan inte sitta eller ligga.. jag ska inte sitta och tråka ut er med var jag mer har ont och var det krampar haha men min mormor är väldigt söt och ska antagligen följa med mig till läkaren imorgon :)

Ska försöka börja tvätta och packa, brukar alltid packa i sista minuten innan jag reser haha. Tycker inte det är så nogrant, bara man får med sig hela garderoben :p Sen på onsdag reser vi till SPAAAAAAAAAIN.. Barcelona om jag får be mina unga damer och herrar! Kommer bli riktigt roligt tillsammans med lorri, henke & muerten.  `vv.

                     
         mina bästa vänner livet ut  <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0