19 augusti

det blev ganska mycket av denna dagen i alla fall! ;p har rensat hela min garderob, hälften är borta och jag hittade en massa snygga saker. räknade mina skor idag, är inte jag den personen som alltid säger att jag fan inte har några skor? det står 29 par uppställda i min garderob nu. var fan kom alla dom ifrån? hahaha. har kört runt i stan med pappa innan, mysigt, det går rikitgt bra för mig nu, börjar på måndag! :D men nu måste jag springa, ska ner i stan och fika. mysigt! :)



                     

                                              om man nu skulle få välja, vilken färg är snyggast?


Kommentarer
tanja

svart helt klart :)

2008-08-20 @ 16:14:52
URL: http://tanja88.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0