24 februari

Smaskiga detaljer gillar vi alla, och sitt nu inte där häpen över mitt utalande och tänk åh nej jag bryr mig inte om andras liv? För det är vad vi älskar. Det där hånleendet kommer upp om någon man inte gillar har det kasst. Då suger vi upp varenda liten detalj vi kan bara för att få veta mer. Pratar gärna med andra om det också, ringer runt till de närmaste. Oh herregud, jag har insett att vi människor inte har något jävla liv. Och för tillfället så har jag inga smaskiga detaljer om mitt liv, inga nya iaf..

Var på middag ikväll hemma hos pappas flickvän. Skit mysigt, och det är alltid så jävla roligt när man är där. Haha, alla dumma kommentarer som kommer ut från allas munnar. Trevligt värre är det iaf. Fick höra på både gitarr och sång, sjukt duktig är Marcus. Applåder extra till honom. Brände mig på en sked också? Oh så dumt det låter haha. Tryckte i mig mer mat än på länge, jag frossade och hamnar nu i helvetet enligt dödsynderna? sucki för me.

Ska se djävulen bär prada nu..

image721








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0