åh underbart!

Var på dunkers ikväll och för er som inte var där så vill jag bara upplysa er om att dom var jätteduktiga. Jag kläckte ur mig några dumma kommentarer om fastlimade händer på gubbar osv. skrattade gjorde jag också högt. Haha roligt hade jag iaf och mina fyra stjärnor var så duktiga. När jag blir känd, någon gång, när jag blivit äldre, kanske nästa liv, iaf, då ska dom få hoppa bakom mig ;D Jag hade tänkt satsa på något tillsammans med Tiffany Persson, Johan Glans och Borat. Jag tror på fullt allvar att det hade kunnat bli det mest sålda filmen i tiderna, ska även ha musik videos och sånt charmigt. Naken scener ingår givetvis! Ska se Borat filmen nu och få insperation. smekhaj!

                           image664image665 image666


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angeliya

" titta framåt och inte bakåt, för då trillar man! "

RSS 2.0